Kr. 50 pr. måned pr. kategori, inkl. et ubegrænset antal aktiviteter og tilmeldinger

Det kræver kun én aktivitetskategori at komme i gang. Der kan oprettes et ubegrænset antal aktiviteter, og online tilmelding kan ske via medlemslogin. Det er nemt at oprette flere kategorier og uddelegere administrationen af disse. Hvis der er behov for online tilmelding fra "ikke-medlemmer" kan udvidelsen "Eventhjemmeside" tilføjes.

Denne komponent har været i drift i mere end 10 år og er den absolut største komponent (et system i sig selv). Udover de mange udvidelser er der en lang række indstillinger, som giver stor fleksibilitet ift. hvordan de enkelte aktiviteter skal "opføre" sig (tilmeldingsfrister, afmeldingsfrister, venteliste mv.)

Udvidelser

Individuel administratorstyring
En mere finkornet adgangskontrol, som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke aktivitetsgrupper.
Pris: kr. 10 pr. måned

Konference
Konferencer består af flere events/aktiviteter pr. dag. Det kan løbe over flere dage, og der kan være flere "tracks" pr. dag.
Pris: kr. 250 pr. måned

Billetter
Den almindelige tilmeldingsmulighed giver mulighed for at tilmelde sig uden betaling. Ved udvidelse med billetsalg kan der oprettes billetter som kan faktureres (eller betales med kort hvis Quickpay komponenten er tilføjet).

Tilvalg til billetter
Denne udvidelse giver mulighed for at oprette tilvalg på billetter. Hvis man har få tilvalg kan det klares ved at oprette flere almindelige billetter. Men med mange tilvalg fx. til konferencer hvor der kan vælges ekstra overnatning, speciel menu til middagen og lign. kan det resultere i mange billetter. Denne udvidelse reducerer antallet at billetter og gør bestilling mere enkel.
Pris: kr. 250 pr. måned

Aktivitets- og konference hjemmeside
Visning af aktiviteter på en offentlig aktivitetshjemmeside med indbygget mulighed for tilmelding, billetsalg osv. Se live eksempel her

Online events/webinars
Tilføj link til online events/webinarer ved oprettelse af aktiviteten, så mødelinket kan komme med i den automatiske "Bekræftelse på tilmelding" e-mail.

Oplægsholdere
Mulighed for at gemme en profil på de personer der afholder aktiviteterne (holder oplæg). Dette er især anvendeligt på konferencer, hvor der kan være flere oplægsholdere, men kan også være nyttigt til aktiviteter hvor samme personer holder oplæg.

Seminar/uddannelsesforløb
Flere aktiviteter og/eller prøver hænger sammen i et forløb, hvor deltagerne tilmelder sig hele forløbet. Det er muligt at holde styr på de enkelte deltageres fremdrift vha. opgaver (fx. obligatorisk deltagelse i aktiviteter eller afleveringsopgaver). Forløbet kan afsluttes med udstedelse af certifikat, der kan eksporteres som PDF fil med detaljer om forløbet.
Pris: kr. 250 pr. måned pr. seminarkategori inkl. 500 MB dataplads

Skræddersyet ansøgningsskema til Seminar
Med dette tilvalg programmeres et 100% tilpasset ansøgningsskema, som sikrer at alle relevante informationer bliver udfyldt inden ansøgningen kan afsendes.
Pris: Fra kr. 10.000 i oprettelse og kr. 125 pr. måned (pr. ansøgningsskema)

E-maillister

Man kan sende e-mails til alle deltagere på en aktivitet. Under aktivitetskategorien kan man sende e-mails til alle der har deltaget på en aktivitet, på tværs af alle aktiviteter. Det er muligt at gemme e-mail skabeloner som gør det nemt at få e-mail indholdet på plads. Vis arrow-button-right-1

Medlemmer kan tilmelde sig aktiviteter med få "klik", eller ved at købe en billet. Der er mulighed for at lade "ikke-medlemmer" oprette profiler til brug for billetkøb. Vis arrow-button-right-1

Webshop

Aktiviteter der koster penge (har billetter) kan betales via webshoppen. Betaling kan enten ske med kort eller vha. automatiseret opkrævning/fakturering. Vis arrow-button-right-1

Hjemmeside

Automatisk visning af aktiviteter på hjemmesiden, med tilmeldingslink ud for de aktiviteter der er åbne for alle. Vis arrow-button-right-1

Medlemsblad

Alle aktiviteter kan eksporteres til det kommende nummer. Data eksporteres til Microsoft Word filer, så det er nemt at opsætte i fx. Adobe InDesign. Vis arrow-button-right-1

REST API

Adgang til aktiviteter via API gør det muligt at integrere dem i eksisterende hjemmesider. Vis arrow-button-right-1

Virksomheder

Hvis der afholdes events for medarbejdere i virksomheder, og det er virksomheden der skal betale, er der mulighed for at angive dette ved billetbestilling. Den efterfølgende faktura vil blive stilet til virksomheden. Vis arrow-button-right-1

Opkrævning

Billetsalg kan opkræves herfra. Fakturakladderne tilpasses ift. om der er kortbetaling eller der skal sendes en faktura. Ved virksomhedsbetaling stiles fakturaen til den valgte kontaktperson i virksomheden, med mulighed for e-faktura. Vis arrow-button-right-1

Udvalg

Man kan knytte en aktivitetskategori til et udvalg. Udvalget kan fx. være en lokalafdeling. Sammenkædningen giver mulighed for at vise udvalgets kontaktpersoner mv. sammen med aktivitetskategorien i medlemslogin. Vis arrow-button-right-1

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Det er nemt at bruge i dagligdagen. Hvis man starter uden alle tilføjelserne, er det "plug and play". Men hvis man vil opnå mere avancerede ting, skal tingene sættes rigtigt op fra starten. Hovedparten af indstillingerne sættes på aktivitetskategorien. Når de står korrekt, er det atter nemt. Hvis man ønsker at opnå nogle bestemte detaljer, kan det være en fordel at kontakte vores support og få hjælp til den første opsætning.

Ja. Man kan gemme aktiviteter som skabeloner, og oprette nye som en kopi af dem. Derved får man tekst, indstilllinger mv. med ved få klik.

Ja. Der er en kalender, som dækker alle aktivitetskategorier. Der er også en kalender pr. aktivitetskategori.