diagram-arrow-down

Om os

Effektiv administration
Formålet med systemet er at minimere tidsforbrug på administrative opgaver. Det frigiver tid og penge til at fokusere på formålet; det der skaber værdi for medlemmerne.

Systemet er udviklet i tæt samarbejde med dygtige administratorer i forskellige foreninger/klubber/virksomheder. Vi har fokuseret på at finde den mest effektive måde at løse de administrative opgaver på. Den læring der er opstået i den forbindelse, er i høj grad en integreret del af systemet. Der er en rød tråd igennem de mange komponenter/muligheder, som gør det relativt nemt at lære ny funktionalitet i systemet.

Det bygger på standardiserede arbejdsprocesser, der kan udføres med faste intervaller. Der er en høj grad af automatisering og rige muligheder for uddelegering af opgaver til relevante interessenter.

Den optimale proces for udførelse af en administrativ opgave er afgørende. Hvis arbejdsprocesserne indeholder unødvendig kompleksitet, bliver det system der understøtter dem eksponentielt mere kompliceret. Vi har gjort hvad vi kan for at undgå det problem, ved kontinuerligt at fokusere på hvordan processerne (og dermed systemet) bliver mere simpelt og mere effektivt.

Virksomheden

Første version af systemet så dagens lys i 2010. Dengang var det primære formål at reducere stifterens tidsforbrug som frivillig i flere foreninger.

Der begyndte så småt at komme nye foreninger på systemet, og i 2016 blev Adminpartner ApS stiftet. Selskabets eneste formål er at sikre forsat udvikling og stabil drift af foreningsadministration.

Vi har mange gode samarbejdspartnere og underleverandører. Den primære er søsterselskabet Internetkompagniet ApS, der har adskillige dygtige freelancere tilknyttet.

“Never automate something that can be eliminated, and never delegate something that can be automated or streamlined."

Tim Ferris - Author of "4-hour work week"

Vores primære samarbejdspartnere

og underleverandører