Medlemsblad

kr. 125 pr. måned inkl. 500 MB dataplads

Ved oprettelse af bladmodtagerlister kigger systemet både på personer og virksomheder, og den håndterer hvilke modtagere der har adresse i udlandet. Modtagere i Danmark kan udtrækkes i datafiler til hhv. PostNord eller Bladkompagniet. Det er muligt at upload PDF filer af medlemsbladene, så medlemmerne kan downloade dem efter login.

Udvidelserne gør det muligt at holde styr på deadlines, indsamlede artikler mv.

Adressevask
Eksporter adressefiler i et format der kan indlæses hos PostNord eller Bladkompagniet, og importer efterfølgende "Adressevask" filer for nem opdatering af medlemsadresser.

Udgivelser/publikationer
Overblikket over hvilke numre der udkommer hvornår og indholdet til disse, kan styres med dette tilvalg. Der er integration til aktiviteter og markedsplads for nemt udtræk af opdaterede filer til grafisk opsætning.
Pris: kr. 250 pr. måned

Materiale/Artikler
Et centralt sted til at uploade indkomne artikler og andet materiale, samt holde styr på hvilke artikler der har været i bladet (arkiv).
Pris: kr. 125 pr. måned inkl. 500 MB dataplads

Vha. registrering på hvor mange blade der skal sendes pr. medlemstype, genereres en abonnementsliste. På medlemmerne kan man se om de er abonnenter, og hvor mange blade de skal modtage (med mulighed for at rette det). Vis arrow-button-right-1

Markedsplads

Hvis "Publikationer" er slået til, er det muligt at markere hvilke publikationer en annonce skal vises i. Ved deadline kan man eksportere en Word fil, der indeholder de relevante annoncer. Vis arrow-button-right-1

Aktiviteter/Events

Automatisk eksport af aktiviteter der ligger efter den dato hvor bladet udkommer. Mulighed for automatisk visning af nye referater. Vis arrow-button-right-1

Medlemslogin

Upload PDF version af medlemsbladet, så medlemmer kan downloade dem når de er logget ind. Hvis "Artikler" er slået til, har medlemmerne mulighed for at søge i disse, og downloade enten artiklen eller hele bladet fra søgeresultatet. Vis arrow-button-right-1

Da jeg startede som redaktør var tidsforbruget på en udgivelse lidt over 40 timer. En stor del af tidsforbruget var ift. aktivitetskalender og annoncer, hvor der var hyggige opdateringer og mange krydsende e-mails. I dag oprettes/og ajourføres disse direkte i systemet af hhv. ansvarlige for de ca. 10 aktivitetsgrupper og af medlemmerne selv. Mit tidsforbrug er mere end halveret.

Palle Jensen, Teknisk redaktør, Foreningen til Langtursejladsens Fremme