E-maillister

Inkluderet

E-maillisterne er som navnet antyder en liste af e-mails og navne. De kan oprettes mange steder i systemet. Den primære er en liste til alle medlemmer, men vi har også lister på de enkelte medlemstyper, på grupper, aktivitetstilmeldinger, osv. osv.

Listerne anvendes ensartet i hele systemet, hvilket gør det nemt at sende mails til mange personer. E-mails sendes via SendGrid, hvor vi desuden anvender deres API til at validere e-mails, dvs. tjekke om e-mail konti er gyldige. Udsendelsen af e-mails kan scheduleres, så man fx. kan sætte systemet til at sende en e-mail til alle deltagere på en aktivitet 3 dage før aktiviteten afholdes. Det kan også bruges til at sende et nyhedsbrev på fredag kl. 12 (når det er klart onsdag formiddag). Man kan desuden sende test e-mails, så man kan se hvordan e-mailen ser ud i sin egen indbakke, før man sender til alle abonnenterne.

Udvidelser

MailChimp integration
Automatisk opdatering af e-mail adresser i din MailChimp mailliste, når administrator eller medlem gemmer sin e-mail i foreningsadministration.
Pris: Kr. 975 i oprettelse og kr. 125 pr. måned (MailChimp abonnement er IKKE inkl.)

Embed
Nem mulighed for at tilmelde abonnenter fra en ekstern hjemmeside, vha. en "form" der kan embeddes med en iframe.
Pris: kr. 50 pr. måned

Individuel administratorstyring
En mere finkornet adgangskontrol, som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke E-maillister.
Pris: kr. 10 pr. måned

SendGrid integration
En dedikeret SendGrid konto giver optimal mulighed for at sikre at e-mails når frem til modtagerne. Desuden er det muligt at få detaljeret statistik over de sendte mails, fx. om der bliver klikket på links i de udsendte mails.
Pris: Kr. 975 i oprettelse og kr. 100 pr. måned (SendGrid abonnement er IKKE inkl.)

Medlemmer (personer)

Der findes en e-mailliste til alle medlemmer, men også til de enkelte medlemstyper. Det er også muligt at oprette e-maillister hvor man kombinerer flere medlemstyper. Vis arrow-button-right-1

Der kan oprettes e-maillister til aktivitetskategorier, så man kan skrive til alle der har deltaget på en (eller flere) aktiviteter i den kategori, og naturligvis på de enkelte aktiviteter, så man kan sende mails til alle deltagerne. Vis arrow-button-right-1

Hjemmeside

Mulighed for at indsamle e-mails på hjemmesiden (abonner på vores nyhedsbrev). Fx til nyhedsbreve der er specielt målrettet nye potentielle medlemmer. Vis arrow-button-right-1

Udvalg

Send e-mails til alle udvalgsmedlemmer. Vis arrow-button-right-1

Grupper

Send e-mails til alle medlemmer i en gruppe (grupper er delmængder af medlemmer, fx. fordelt efter geografi eller interesseområde). Vis arrow-button-right-1

Virksomheder

Send e-mails til alle virksomheder. Vis arrow-button-right-1

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

E-maillisterne bruges blandt andet til at sende nyhedsbreve. Men de er integreret stort set alle de steder i systemet, hvor der er lister med flere personer. Det er fx. detagerlister på events/aktiviteter, grupper, udvalg, deltagere på et seminar osv. Da e-maillister bruges til at muligt andet end nyhedsbreve, endte navnet på e-maillister (de er lister med e-mailadresser og navne).