Kr. 250 pr. måned (gratis hvis den kun anvendes som "motor" for billetsalg)

I administrationsdelen er det nemt at oprette nye varer og varekategorier. Nye ordrer vises i egen fane, så det er nemt at overskue, hvad der skal ekspederes. Vha. opkrævningskompenten kan man oprette fakturaer som sendes til e-conomic. Der er mulighed for kortbetaling vha. Quickpay komponenten, og virksomhedsbetaling hvis virksomhedskompenten er tilføjet.

E-conomic integration

Inden afsendelse af ordrer kan man se om kunden allerede har en saldo (ved brug af "Saldo tjek"). Det giver sikkerhed for at man ikke får sendt varer til medlemmer der er bagud med kontingentbetalingen. Vis arrow-button-right-1

Medlemmer (personer)

På det enkelte medlem kan man se alle ordrer og evt. varer i indkøbskurven. Fra det enkelte medlem kan en administrator foretage køb på medlemmets vegne (fx. hvis et medlem ringer for at lægge en ordre). Vis arrow-button-right-1