Inkluderet

Medlemslogin er systemet hvor alle medlemmer/personer logger ind. Det giver mulighed for at de selv kan vedligeholde deres stamdata så man øger sandsynligheden for at disse er ajour. Men medlemsområdet giver også mulighed for at dele filer der kun er til medlemmer, give adgang til webshop, tilmelding til events/aktiviteter, ansøgning om optagelse på uddannelsesforløb (seminarer) og meget mere.

Udvidelser

Indmeldelse
Giver et link til direkte indmeldelse og automatisk oprettelse af nye medlemmer.

Udmeldelse
Muliggør udmeldelse fra medlemslogin eller fra klubber hvis modulet tilvælges i en Union. Giver desuden mulighed for at få et overblik over hvorfor medlemmerne udmelder sig.

Filer
Upload filer som medlemmerne kan se når de er logget ind. Dermed kan interne dokumenter, som kun er relevante for medlemmerne, fjernes fra den offentlige hjemmeside. Der er også mulighed for at dele filer med enkeltmedlemmer.
Pris: kr. 50 pr. måned inkl. 50 MB dataplads

Dropbox
Integration til Dropbox, så medlemmerne kan se alle filer i en Dropbox.
Pris: kr. 125 pr. måned

Eksterne links
Vis ikoner på forsiden af medlemslogin der linker til eksterne hjemmesider.

FAQ
Opret ofte stillede spørgsmål (FAQ, Frequently Asked Questions) med tilhørende svar, så disse vises til medlemmer.

Login side på egen URL
Den normale loginside er et subdomæne til foreningsadministration.dk. Denne udvidelse giver mulighed for at bruge dit eget subdomæne (fx. medlemslogin.dinforening.dk), hvilket igen giver mulighed for at få vist eget logo, velkomsttekst og foto på loginsiden.
Pris: Kr. 975 i oprettelse og kr. 250 pr. måned incl. Microsoft Azure App og SSL certifikat

Link oversigt
Giver mulighed for at gruppere links til fx. YouTube videoer eller lign., så medlemmerne får nem og struktureret adgang til de eksterne ressourcer.

Medlemmer (personer)

Giver medlemmerne mulighed for at rette i egne stamdata. Vis arrow-button-right-1

Markedsplads

Medlemmer kan oprette, ændre og slette egne annoncer. Vis arrow-button-right-1