Udvalg

kr. 25 pr. måned pr. udvalg.

Et udvalg består af en række personer (ofte medlemmer) med ansvar for et bestemt område. Det kan være foreningens bestyrelse, de ansvarlige for en lokalafdeling, eller et udvalg med en bestemt opgave. Under udvalg kan der oprettes møder og uploades mødereferater, og der er plads til supplerende information om udvalget.

Udvalg kan få tilknyttet en aktivitetskategori og en gruppe, og derved blive en slags "klub i klubben". Ved brug af individuel administratorstyring i disse komponeter, kan man opnå at en administrator kun kan se sit eget udvalg, oprette aktiviteter til det, og sende e-mails ud til medlemmer af gruppen.

Udvidelser

Individuel administratorstyring
En mere finkornet adgangskontrol, som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke udvalg.
Pris: kr. 10 pr. måned

Hjemmeside

Offentligør datoen for næste bestyrelsesmøde på hjemmesiden, og vis offentlige beslutningsreferater automatisk. Vis arrow-button-right-1

Udvalg vises automatisk i medlemslogin. Her kan medlemmerne se beskrivelse, evt. billede og kontaktpersoner. De kan også se en oversigt over udvalgsmøder og downloade mødereferater (der kan uploades en begrænset variant uden persondata til medlemmer). Vis arrow-button-right-1