REST API

Inkluderet

Muligheden for at tilgå data elektronisk, giver en større frihed i forhold til den samlede IT løsning. Hvis vores løsning er dækkende på mange punkter, men mangler noget der er unikt for din forening/klub, kan den funktionalitet bygges uafhængigt af os, og medlemsdata mv. kan synkroniseres til den løsning. Dette er også nyttigt hvis en forening i forvejen har skræddersyede løsninger der fungerer.

Med API muligheden kan man sammensætte flere systemer med hvert deres ansvarsområde (fx. e-conomic til regnskab) til en samlet løsning.

Medlemmer (personer)

Deling af medlemsdata (som er personfølsomme) kræver høj grad af sikkerhed. Det er muligt at tilgå persondata fra andre systemer. Vis arrow-button-right-1

Markedsplads

Få adgang til alle annoncer og kategorier i din markedsplads, så du kan vise den fx. på en eksisterende hjemmeside. Vis arrow-button-right-1