Hjemmeside

kr. 300 pr. måned inkl. hosting og SSL certifikat. Oprettelse kr. 2500.

Med vores standardhjemmeside løsning spares en masse tid på vedligeholdelse og opdatering. Nyheder og aktiviteter vises automatisk. Det er nemt at justere på forsidens slideshow, og vi tager os af hosting osv.

Sammenlignet med en hjemmeside i Wordpress eller lign. er vores standardhjemmeside meget låst. Så hvis du vil slippe for "bøvl" er dette en god løsning. Hvis du vil tilpasse detaljer og finpudse grafiske ting bør du vælge noget andet. Se et eksempel på en standardhjemmeside her.

Udvidelser

Ekstra sider
Mulighed for at der opsættes individuelle sider til informationer, specifikke for din forening/klub.
Fra kr. 750,- pr. side.

Valgfrit design
Dette svarer til at få udviklet en individuel hjemmeside, dog med den klare forskel at integrationen til data i foreningsadministration kommer med automatisk, via integration til vores REST API.
Fra kr. 25.000. Se eksempel på en hjemmeside med individuelt design her.

FAQ
Opret ofte stillede spørgsmål (FAQ, Frequently Asked Questions) med tilhørende svar for nem visning på hjemmesiden.

Aktiviteter/Events

Automatisk visning af aktiviteter på hjemmesiden. Vis arrow-button-right-1

E-maillister

Giv potentielle medlemmer mulighed for at melde sig til et nyhedsbrev. Vis arrow-button-right-1