photo-33

Øvrige ydelser

I nogle tilfælde er systemet ikke nok til at løse udfordringerne. Derfor leverer vi også nedenstående ydelser sammen med vores samarbejdspartnere.

Supportaftale

Vi har samarbejdspartnere med speciale i administration af foreninger, praktisk afholdelse af events, bogføring mv. Med en supportaftale kan disse superbrugere træde til, når der er brug for en hjælpende hånd.

Fra kr. 750 + moms pr. time (ved køb af klippekort på min. 10 timer)

Konsulentaftale

Hvis der er brug for en analyse af de administrative udfordringer, kan vores netværk af eksperter bidrage til at finde den rigtige løsning. Til større foreninger anbefaler vi en opstartspakke, der på konsulentbasis afdækker behov og løsningsmuligheder.

Timepris mellem kr. 750 og kr. 1500 + moms
(afhængigt af hvilke konsulenter der er brug for)

Udviklingsaftale (kun for PRO aftaler)

Komponentopbygningen af systemet medfører at vi kan tilføje individuel funktionalitet, som kun er relevant for jeres forening. Eksempler på skræddersyede løsninger er flyvecertifikater i Dansk Hang- og Paraglider Union ("kørekort" til piloter), samt skibscertifikater hos Langtursejlerne (eneste anerkendte dokumentation for danske lystbåde i udlandet).

Vi kan genbruge rettighedsstyring og øvrig struktur, så udviklingstiden er lav i sammenligning med andre skræddersyede løsninger. Vi arbejder med de seneste udviklingsværktøjer der inkluderer "AI assistants" og lign., så en stor del af programmeringen er automatiseret.

Udvidelser tilbydes normalt til en fast pris for udvikling og et fast månedligt tillæg til abonnementsaftalen (10-15% af udviklingssummen).

Teknologi

Vi arbejder på Microsoft platformen.