Opkrævning

Inkluderet

Opkrævningskomponenten opretter fakturakladder. Det ville være enkelt hvis alle skulle have samme kontingent, men ofte er der flere kontingenttyper, heraf nogle der inkluderer andre medlemmer af husstanden. Det kan kombineres med medlemskab af underafdelinger med eget kontingent (fx. en dykkerafdeling i en sejlklub), og evt. også udlejning (fx bådpladser).

Komponenten anvendes også til afregning af aktiviteter. Ofte betales med betalingskort og der faktureres løbende. Flere foreninger har deltagere som får billetten betalt af deres arbejdsplads. Systemet holder styr på alle disse data, så oprettelsen af fakturaer kan ske med få klik. Det øger antallet af fakturaer der rammer den korrekte modtager, hvilket reducerer tidsforbruget på kreditnotaer og efterposteringer mærkbart.

Udvidelser

Aktiv periode
Normalt opkræves alle medlemmer, fx. en gang årligt eller en gang hvert kvartal. Med denne udvidelse, kan man angive en periode for aktivt medlemskab, så man eksempelvis kan opkræve alle medlemmer der var aktive på medlemstypen indenfor et datointerval (fx. 1. kvartal).
Pris: kr. 125 pr. måned

Indmeldelsesmåned
Hvis du ønsker at køre med rullende opkrævning, hvor medlemmerne opkræves årligt i den måned de er indmeldt, anvendes denne udvidelse.
Pris: kr. 125 pr. måned

PBS
Registrer hvilke medlemmer der skal opkræves via PBS, og opdel opkrævningen i dem der skal sendes til betalingsservice, og dem der ikke skal.

Opret fakturaer på afsluttede ordrer i shoppen. Vis arrow-button-right-1

Opret fakturaer på billetsalg. Vis arrow-button-right-1

Quickpay integration

Inkluder et link til kortbetaling i e-mails med opkrævninger/fakturaer. Vis arrow-button-right-1