Medlemmer (personer)

Inkl. 100 personer (ekstra 100 personer kr. 10 pr. måned)

Udover stamdata (navn, adresse mv.) som er de primære oplysninger vi har brug for på medlemmerne, giver medlemskomponenten et komplet overblik over et medlems (en persons) relationer til foreningen/klubben. I takt med at systemet bliver udvidet med nye komponenter, kommer der nye faner på de enkelte medlemmer. Det kan fx. være en fane til aktivitetstilmeldinger, eller en shop fane hvor man kan se medlemmets indkøbskurv og bestillinger. Komponenten har også en række udvidelsesmuligheder som gør at det samlede overblik bliver unikt.

Udvidelser

Statistik Centralt Foreningsregister (DGI)
Automatisk oprettelse af opgørelse til Centralt Forenings Register

Individuelle datafelter
Systemet har en række standardfelter til medlemsoplysninger, fx. navn og adresse. Hvis du har brug for at registere informationer udover standardfelterne, kan du oprette individuelle felter med dette modul. Systemet understøtter forskellige datatyper, fx. dato- og ja/nej felter.

Børneattest
Marker hvilke medlemmer der skal søges børneattest på, registrer hvornår der er søgt og hvornår svar er modtaget (ikke hvad svaret er, da det er særligt personfølsomme oplysninger)
Pris: kr. 100 pr. måned

Indmeldelsesoverblik
Nye medlemmer samles i en liste så det er nemt at sikre evt. manuelle rutiner ift. oprettelse.

Dobbeltoprettelser
Hvis samme person er oprettet flere gange giver dette modul mulighed for at se potentielle dobbeltoprettelser og overføre ordrer og billetter til det medlem der skal forsætte, hvorefter det andet medlem kan slettes.

E-mail til medlem
Det kan være nyttigt at alle administratorer kan se de e-mails der er sendt til et medlem. Med dette modul kan man sende personlige mails til et medlem og disse mails vi være gemt på medlemmet så andre administratorer kan se hvad der er skrevet. Der er mulighed for at gemme standardtekster til fx. udmeldelse og lign.
Pris: kr. 50 pr. måned

CPR nummer
Nogle foreninger og klubber har behov for at opbevare CPR nummer med henblik på indberetning til offentlige myndigheder. Et eksempel er udstedelse af sejladsbeviser som skal indberettes til Søfartsstyrelsen med CPR nummer. Med dette modul kommer der et ekstra felt til de sidste 4 cifre under de enkelte medlemmers stamdata. Cifrene gemmes krypteret og vises kun til administratorer direkte på visning af et medlem. Cifrene fremgår ikke af lister og lignende, og medarbejdere hos foreningsadministration.dk kan ikke læse det. Medlemmer kan til enhver tid vælge at slette CPR nummeret via deres eget login.
Pris: kr. 125 pr. måned inkl. 100 MitID logins

Medlemslogin

Medlemmer kan se og rette egne oplysninger, fx. adresse, e-mail, telefonnummer mv. De kan tilmelde sig aktiviteter, købe varer i shoppen osv. Vis arrow-button-right-1

E-maillister

Personer i systemet kan være på mange forskellige e-maillister. Her kan man se alle de e-maillister medlemmet er tilknyttet. Vis arrow-button-right-1

Markedsplads

Medlemmerne kan oprette og redigere egne annoncer. Vis arrow-button-right-1

Forum

Medlemmerne kan "poste" nye indlæg og kommentere på dem der er. Vis arrow-button-right-1

Medlemsblad

Vha. registering på hvor mange blade der skal sendes pr. medlemstype genereres en abonnementsliste. Den kan eksporteres i forskellige formater, bl.a. til Postnord og Bladkompagniet. Vis arrow-button-right-1

REST API

Persondata kan hentes via REST API for nem integration i andre systemer. Vis arrow-button-right-1

Grupper

Grupper anvendes til gruppering af medlemmer, fx. geografisk eller ift. interesseområde. Se hvilke grupper medlemmet er tilknyttet. Vis arrow-button-right-1

E-conomic integration

Se bogførte fakturaer på medlemmerne. Med funktionen "Saldo tjek" vises en saldo i e-conomic i medlemsoversigten. Vis arrow-button-right-1

Udvalg

Ved at oprette udvalgsmedlemmer fra det enkelte medlem, får man automatisk navn, telefonnummer osv. med i oprettelsen, og det giver overblik over hvilke udvalg et medlem deltager i. Vis arrow-button-right-1

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Til virksomheder har vi en dedikeret "Virksomhedskomponent" som giver en række muligheder som ikke findes under komponenten "Medlemmer", fx. mulighed for at gemme CVR nummer og kontaktpersoner.

Du kan oprette lige så mange medlemstyper, som du har antal forskellige kontingentbeløb.