E-conomic integration

Integration er inkl. men det kræver en særskilt "Plus" aftale med e-conomic (ikke inkl.)

Integrationen til e-conomic sker ift. medlemmer og virksomheder der er "debitorer" i e-conomic. Debitordata opdateres automatisk i e-conomic ved overførsel af fakturakladde. Dette sikrer fx. at en e-mailadresse et medlem selv har opdateret via medlemslogin, bliver anvendt ved fremsendelse af fakturaen. Opsætning af integrationen er ret enkel. Det kræver et pr. klik før integrationen virker. Derefter skal der oprettes en række "mappings" til varer i e-conomic og sættes nogle standardværdier for fakturalayout og lign.

Medlemmer (personer)

Se bogførte fakturaer på medlemmerne. Med funktionen "Saldo tjek" vises en saldo i e-conomic i medlemsoversigten. Vis arrow-button-right-1

Opkrævning

Opkrævningskomponenten danner fakturakladder som sendes til e-conomic hvor de bogføres. Vis arrow-button-right-1

Webshop

Ved anvendelse af "Saldo tjek" vises en evt. eksisterende saldo på ordrer i webshoppen og billetsalg. Dette er nyttigt, hvis man vil sikre sig imod fremsendelse af varer til medlemmer der er bagud med kontingentbetalingen. Vis arrow-button-right-1

Virksomheder

Fakturer virksomheder med e-fakturaer (EAN nummer). Se bogførte fakturaer på virksomhederne. Med funktionen "Saldo tjek" vises en saldo i e-conomic i oversigten. Vis arrow-button-right-1

Quickpay integration

Det er muligt at sætte en bestemt betalingstype for Quickpay betalinger. Vha. betalingstype, er det muligt at bogføre indbetalingerne i e-conomic samlet. Vis arrow-button-right-1

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Vi har ingen relation til e-conomic. Vi har valgt dem fordi deres løsning er brugervenlig og svær at slå. Oprindelig var det også fordi de havde en billig løsning til foreninger/små virksomheder. Det har de ikke mere, men deres løsning har fået meget ekstra funktionalitet, som kan give store tidsbesparelser. Derfor mener vi stadig at de er det rette valg. Vi bliver IKKE betalt for henvisninger, og der kan komme integration til andre økonomisystemer senere.