Quickpay integration

kr. 125 pr. måned (kræver aftale med Quickpay, ikke inkl.)

Quickpay er en betalingsgateway, som undersøtter alle gængse betalingsmetoder. Med denne integration, kan du slå Quickpay betaling til på indmeldelse, billetsalg og salg af varer fra webshoppen. Ved "checkout" åbner vi et Quickpay betalingsvindue, der tilbyder de betalingsmetoder der er aftalt med Quickpay. Ved anvendelse af "Gem kort" (Subscription) kan kontingentopkrævningen betales med det gemte kort (såfremt kontingentet er uændret ift. det accepterede beløb).

Webshop

Kortbetaling er den mest effektive løsning til salg fra webshoppen. Den fjerner behovet for rykkerprocedure, eller afventning af fakturabetaling før afsendelse af varer. Vis arrow-button-right-1

Kortbetaling kan være nyttigt ved salg af billetter til events. Vis arrow-button-right-1

Opkrævning