Union

kr. 250 pr. måned. Klubberne i unionen oprettes med standardpakke.

Denne komponent giver mulighed for at en overordnet forening får information om medlemsændringer i de underliggende foreninger. Der kan også være bestemte roller/tillidsposter i de underlæggende foreninger, som den øverste forening har brug for at få ajourført nemt.

Klubberne/underforeningerne kan gives adgang til at se nogle af de informationer, der er registreret i den øverste forening. Fx. bestemte tilladelser, instruktørrettigheder og lign.

Tillidsposter
Hold styr på hvem der har hvilke tillidsposter i klubberne.

Stamdata sync
Som udgangspunkt er der vandtætte skodder mellem persondata i unionen og i klubberne under unionen. Denne udvidelse viser hvis persondata er ændret i hhv. klub og union så administratoren har mulighed for at opdatere egne data.

Komponenten giver mulighed for at få notifikationer når der foretages ændringer på personer i en "datterklub". Ændringerne skal accepteres af "moder" før de slår igennem. Vis arrow-button-right-1

Grupper

Strukturen minder om grupper med kontingentbetaling. Forskellen er at grupper ligger indenfor samme juridiske person, hvor klubberne i en union er egne juridiske personer. Vis arrow-button-right-1