Udlejning

kr. 125 pr. måned pr. kategori med et ubegrænset antal lejemål

Der kan oprettes kategorier til forskellige typer lejemål. Prisen for disse kan sættes til pris pr. meter (fx. til hyldepladser), pris pr. kvadratmeter (fx. havnepladser) eller pris pr. kubikmeter (lager plads). Under hver kategori kan der oprettes et ubegrænset antal lejemål. Lejemål kan tilknyttes målere, som gør det nemt at håndtere og fakturere måleraflæsning (fx. strømforbrug).

Medlemmer (personer)

Se lejemål og detaljer for disse under det enkelte medlem. Vis arrow-button-right-1

Opkrævning

Ved opkrævning af kontingent har man mulighed for at inkludere opkrævningen af lejemål (og evt. måleraflæsning). Vis arrow-button-right-1

Både

Hvis lejemålet er en havneplads, er der behov for at registrere hvilken båd der ligger på pladsen. Vis arrow-button-right-1

Vi har knapt 70 bådpladser, heraf en del der er "longside", dvs. pladser der kan ændre størrelse (og pris) ved omrokring. Hertil kommer individuelle måleraflæsninger. Før vi fik det ind i systemet tog det flere dage at lave den halvårlige opkrævning. Det mindst en dag at bogføre indbetalinger og lave tilretninger til det vi havde udsendt (fordi de excelark vi opkrævede ud fra ikke var 100% opdaterede). Nu tager det ca. en time at sende opkrævninger ud, og ca. en halv at bogføre indbetalingerne.

Palle Jensen, kasserer, Kanalens Bådforening, Christianshavn