Komponent: Medlemsblad

Medlemsblad

Nettet er ikke ideelt til fordybelse. Suppler dine online aktiviteter med et trykt medlemsblad.

Der findes vel snart ikke et hjem uden minimum en tablet og rigtigt mange ting er nemmere med sådan en. Den er også fin til at læse korte tekster, men rigtigt mange mennesker foretrækker stadig et trykt magasin til længere artikler. Medlemsblad komponenten kæder de to verdener sammen ved at give et unikt overblik over materialet til kommende nummer, og levere relevante data fra systemet i filer som nemt kan importeres i InDesign (så den grafiske opsætning sker automatisk).

Dette giver væsentligt lavere tidsforbrug hos både redaktør og grafisk designer, hvilket er afgørende for at holde prisen for medlemsbladet på et acceptabelt niveau.

• Medlemmer
    Automatisk eksport af adressefil til Post Danmark
  • Markedsplads
    Få alle relevante annoncer med i medlemsbladet, og undgå at brug plads på annoncer hvor varen er solgt.
  • Aktiviteter
    Automatisk eksport af aktiviteter der ligger efter den data hvor bladet udkommer, og mulighed for automatisk visning af nye referater.
  • Skibspositioner
    Struktureret indsamling af korte positionsberegninger fra langtursejlere på langtur.
Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Primo 2021 har vi fået tilstrækkeligt med testforeninger ind, så for at holde fokus på at få det nye system 100% driftklart har vi pt. lukket for tilgang af nye foreninger. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!