Komponent: Opkrævning

Inkl. i basispakkerne (500 fakturaer i basis, 3000 i standard).
Faktuaer udover koster 1 kr. pr. stk.

Opkrævning

Automatisk oprettelse af opkrævninger/fakturaer med individuelle kontingenter, lejemål samt billetter til aktiviteter og lign.

En af de primære opgaver ved administration af klubber og foreninger at at håndtere opkrævning af kontingent. Det er enkelt med få medlemstyper og ensartet kontingent, men kan hurtigt blive kompliceret hvis der er gruppemedlemsskaber (fx. primært medlemskab af sejlklubben, sekundært aktivt medlem af dykkerafdelingen og støttemedlem i handikap afdelingen).

Hvis der også er udlejning, fx. bådpladser med indivduelle priser og måleraflæsning bliver det meget omfattende at holde styr på manuelt (se udlejningskomponenten ift. lejemål).

Denne komponent tygger sig stille og roligt igennem detaljerne og opretter fakturaerne så de er klar til afsendelse. Det kan som standard ske via e-mail med bank-oplysninger eller 04 girokort (71 girokort er på vej).

Man kan oprette opkrævninger/fakturaer til alle medlemmer på en gang, og i den forbindelse vælger man hvilke områder der skal opkræves for.

Valgfrie udvidelser:

• Automatiseret rykkerprocedure
    Automatisk oprettelse af e-mail rykkere der automatisk sikrer at rykkergebyret bliver opkrævet på næste faktura.
  • PBS
    Register hvilke medlemmer der skal opkræves via PBS og opdel opkrævningen i dem der skal sendes til betalingsservice og dem der ikke skal.

• Økonomistyring
    Automatisk bogføring af indbetalingerne
  • Webshop
    Køb i shoppen kan registeres som "opsamlingsposteringer" der automatisk kommer med på næste faktura til medlemmet.
  • Aktiviteter
    Hvis tilmelding via billetsalg vælges (tilvalgsmodul på aktiviteter) kan billetterne opkræves automatisk på næste faktura.
  • QuickPay integration
    Inkluder et link til kortbetaling i e-mails med opkrævninger/fakturaer.
Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Primo 2021 har vi fået tilstrækkeligt med testforeninger ind, så for at holde fokus på at få det nye system 100% driftklart har vi pt. lukket for tilgang af nye foreninger. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!