Komponent: Kurser

Kurser

Et kursus minder meget om en almindelige aktivitet, fx. et foredrag. Den primære forskel er at det afsluttes med en prøve som skal godkendes af en der er autoriseret til det.

Kurser er strukturet en avanceret aktivitet/event. Hvor aktiviteteter kan være alt fra foredrag til grillaften i klubben, er kurser mere strukturede. De fleste kurser afholdes gentagne gange, og der er behov for at kunne flytte deltagere med afbud til et nyt kursus af samme slags. Kurser munder som regel også ud i en prøve der skal bestås, så der er brug for håndtering af prøveansvarlige der kan godkende disse prøvebesvarelser. De prøveansvarllige skal i nogle tilfælde honoreres for deres arbejde, så der er brug for at holde styr på hvornår det er udført. Kurser kan desuden afholdes decentralt, dvs. arrangeres af eksterne samarebejdspartnere der har egne kursusteder og undervisere.

Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Primo 2021 har vi fået tilstrækkeligt med testforeninger ind, så for at holde fokus på at få det nye system 100% driftklart har vi pt. lukket for tilgang af nye foreninger. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!