Komponent: Kurser

Kurser

Et kursus minder meget om en almindelige aktivitet, fx. et foredrag. Den primære forskel er at det afsluttes med en prøve som skal godkendes af en der er autoriseret til det.

Hvor aktiviteteter kan være alt fra foredrag til grillaften i klubben, er kurser mere strukturede. De fleste kurser afholdes gentagne gange, og der er behov for at kunne flytte deltagere med afbud til et nyt kursus af samme slags. Kurser munder som regel også ud i en prøve der skal bestås, så der er brug for håndtering af prøveansvarlige der kan godkende disse prøvebesvarelser. De prøveansvarlige skal i nogle tilfælde honoreres for deres arbejde, så der er brug for at holde styr på hvornår det er udført. Kurser kan desuden afholdes decentralt, dvs. arrangeres af eksterne samarebejdspartnere der har egne kursusteder og undervisere.

• Virksomheder
    Virksomheder kan få mulighed for at udbyde kurser på foreningens vegne.
  • Virksomhedslogin
    Udvalgte kontaktpersoner hos virksomheden får adgang til at oprette kuserne, se deltager lister osv.
Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Vi er ved at flytte eksisterende kunder til den nye løsning og forventer at åbne døre for nye foreninger ultimo 2022. Foreninger på venteliste bliver prioriteret. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!