Komponent: Virksomheder

kr. 300 pr. måned

Virksomheder

Komponenten gør det muligt at opkræve medlemsvirksomheder for deres ansattes kontingent mv.

Selvom medlemmerne er personer kan deres medlemsskab være en del af et ansættelsesforhold i en virksomhed. Med denne komponent bliver det muligt at fakturerer virksomhederne for medlemmernes kontingent mv. Medlemmerne vil kunne se den tilknyttede virksomhed og ved køb af fx. billetter vil det være muligt at fakturerer virksomheden automatisk. Denne fakturering kræver pt. e-conomic integration.

• Virksomhedslogin
    Kontaktpersoner hos virksomheden kan logge ind og vedligeholde virksomhedens stamdata, kontaktpersoner mv.
  • Kurser
    Virksomheden kan blive kursusudbyder, dvs. udbyde udvalgte kurser på foreningens vegne
  • E-conomic integration
    Opkræv med EAN faktuaer og bogfør automatisk i e-conomic.dk
  • Opkrævning
    Automatiseret oprettelse af fakturaer på kontingent. Den detaljerede registering af personer og virksomheder medfører at dette kan ske med få klik, og at fakturaerne der bliver oprettet rammer den korrekte kontaktperson i virksomheden evt. via et tilknyttet EAN nummer
Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Vi er ved at flytte eksisterende kunder til den nye løsning og forventer at åbne døre for nye foreninger ultimo 2022. Foreninger på venteliste bliver prioriteret. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!