Komponent: Aktiviteter

Kr. 50 pr. måned
(pr. kategori, inkl. ubegrænset antal aktiviteter og tilmeldinger)

Medlemmer kan tilmelde sig aktiviteter med et "klik" og se historikken over tidligere tilmeldinger.

Adgang til aktiviteter via API gør det muligt at integrere dem i eksisterende hjemmesider.

Aktiviteter

Aktiviteter fordelt på kategorier, med mulighed for online tilmelding, deltagerlister osv.

Opret aktiviteter og lad medlemmerne tilmelde sig online. Aktiviteterne kan opdeles i flere grupper med hver deres ansvarlige. Mulighed for at notificere medlemmer hvis der er ændringer i planen (e-mail). Visning som kalender eller liste. Mulighed for at tilknytte referater og billeder fra events efter de er afholdt.

Valgfrie udvidelser:

• Individuel administratorstyring
    En mere finkornet adgangskontrol som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke aktivitetsgrupper.
    kr. 10 pr. måned
  • Konference
    Konferencer består af flere events/aktiviteter pr. dag. Det kan løbe over flere dage og der kan være flere "tracks" pr. dag
    kr. 250 pr. måned
  • Billetter
    Tilmelding vha. billetsalg anvendes primært til store aktiviteter hvor man kan betale for adgang til forskellige ting, fx. madbilletter, overnatning mv.
  • Aktivitets og konference hjemmeside
    Visning af aktiviteter på en offentlig aktivitetshjemmeside med indbygget mulighed for tilmelding, billetsalg osv.
  • Online events / webinars
    Tilføj link til online events / webinarer ved oprettelse af aktiviteten, så mødelinket kan komme med i den automatiske "Bekræftelse på tilmelding" e-mail.
  • Oplægsholdere
    Mulighed for at gemme en profil på de personer der afholder aktiviteterne (holder oplæg). Dette er især anvendligt på konferencer hvor der kan være flere oplægsholdere, men kan også være nyttigt til aktiviteter hvor samme personer holder oplæg.

• Webshop
    Aktiviteter der koster penge (har billetter) kan betales via webshoppen. Betaling kan enten ske med kort eller vha. automatiseret opkrævning/fakturering.
  • Hjemmeside
    Automatisk visning af aktiviteter på hjemmesiden, med tilmeldingslink ud for de aktiviteter der er åbne for alle.
  • Medlemsblad
    Alle aktiviteter kan eksporteres til det kommende nummer. Data eksporteres så det nemt kan opsættes i fx Adobe InDesign.