Komponent: Aktiviteter

Kr. 50 pr. måned pr. gruppe
(inkl. ubegrænset antal aktiviteter og tilmeldinger)

Medlemmer kan tilmelde sig aktiviteter med et "klik" og se historikken over tidligere tilmeldinger.

Adgang til aktiviteter via API gør det nemt at integrere dem i eksisterende hjemmesider.

Aktiviteter

Aktiviteter fordelt på grupper, med mulighed for online tilmelding, deltagerlister osv.

Opret aktiviteter og lad medlemmerne tilmelde sig online. Aktiviteterne kan opdeles i flere grupper med hver deres ansvarlige. Mulighed for at notificere medlemmer hvis der er ændringer i planen (sms eller e-mail). Visning som kalender eller liste. Mulighed for at tilknytte referater og billeder fra events efter de er afholdt.

Valgfrie udvidelser:

• Individuel administratorstyring
    En mere finkornet adgangskontrol som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke aktivitetsgrupper.
  • Konference
    Konferencer består af flere events/aktiviteter pr. dag. Det kan løbe over flere dage og der kan være flere "tracks" pr. dag
    kr. 5000 pr. konference
  • Billetter
    Tilmelding vha. billetsalg anvendes primært til store aktiviteter hvor man kan betale for adgang til forskellige ting, fx. madbilletter, overnatning mv.
    Kr. 10 pr. billet
  • Aktivitets og konference hjemmeside
    Visning af aktiviteter på en offentlig aktivitetshjemmeside med indbygget mulighed for tilmelding, billetsalg osv.
    kr. 100 pr. måned

• E-maillister
    Mulighed for at sende invitation til alle abonnenter på et nyhedsbrev. Invitationen indeholder direkte link til tilmelding. Hvis medlemslisten er valgt, behøver medlemmet ikke at logge ind for at tilmelde sig.
  • Webshop
    Aktiviteter der koster penge kan betales via webshoppen. Kombineret med medlemslogin og "gem kort" er der kun få klik fra tilmelding til betalingen er gennemført, og tilmeldingslisten er opdateret med flueben ud for "betalt".
  • Hjemmeside
    Automatisk visning af aktiviteter på hjemmesiden, med tilmeldingslink ud for de aktiviteter der er åbne for alle.
  • Medlemsblad
    Alle aktiviteter kan eksporteres til det kommende nummer. Data eksporteres i XML format, så det nemt kan opsættes i fx Adobe InDesign.
Der er et helt nyt foreningsadministration på vej. Primo 2021 har vi fået tilstrækkeligt med testforeninger ind, så for at holde fokus på at få det nye system 100% driftklart har vi pt. lukket for tilgang af nye foreninger. Læs mere her!
Kontakt os for yderligere information!