Komponent: Medlemslogin

Medlemmer kan inviteres til at se og redigere egne data. Mulighed for login med Facebook eller Google konto. Medlemmer som bruger fx facebook login og er tilknyttet flere foreninger kan skifte mellem foreningerne efter login. Det gør det nemt og hurtig for medlemmerne at bidrage med indlæg i fora osv. Mængden af data der vises (og kan rettes) besluttes af bestyrelsen for hver komponent

• Medlemsliste Obligatorisk
    Giver medlemmerne mulighed for at rette i egne stamdata.
  • Økonomistyring
    Mulighed for at medlemmerne kan se egne transaktioner, fx. kontingentopkrævninger og indbetalinger.
  • Sagsstyring
    Medlemmerne får mulighed for se (og evt. oprette) sager på dem selv. Herunder hvem der pt. har ansvaret for sagen, og hvad der evt. ventes på.
  • Markedsplads
    Medlemmer kan oprette, ændre og slette egne annoncer.
  • Forum
    Medlemslogin er en forudsætning for at få et velfungerende forum op at køre.
  • Webshop
    Medlemslogin er obligatorisk hvis det kræver medlemsskab at købe vare i shoppen.
  • Aktivitetskalender
    Medlemmer der er logget ind kan melde sig til aktiviteter med et enkelt "klik". Og de kan se historikken over tidligere tilmeldinger.
  • E-maillister
    Når nyhedsbrev komponenten oprettes, oprettes der samtidig en udsendelsesliste over "alle medlemmer". E-mail adressen synkroniseres automatisk til alle maillister hvis medlemmet retter den.