Komponent: E-conomic integration

Gratis kr. 75

E-conomic integration

Vores fokus er at minimere den tid der anvendes på administration. En væsentlig faktor er "standardisering".

Rigtigt mange revisorer og bogholdere er vant til at arbejde i e-conomic. Med denne integration holder du forsat styr på medlemsskaber osv. i foreningsadministration. Når du skal opkræve kontingent sker det automatisk via vores "Faktura generator", som konstruerer opkrævninger til alle medlemmer, inkl. håndtering af medlemskab af grupper/afdelinger med egne kontingenter, familiemedlemsskaber osv.

Når fakturaerne er oprettet i foreningsadministration kan de kontrolleres og herefter sendes automatisk over i e-conomic hvor de oprettes som fakturakladder til videre ekspedition. Du kan godkende en faktura ad gangen, eller alle på en gang. Udsendelse af faktura og al øvrig bogføring foregår i e-conomic på normal vis.

Nye medlemmer oprettes automatisk i e-conomic, og når du er inde på et specifikt medlem kan du se om vedkommende har en udestående saldo i e-conomic.

• Medlemsliste Obligatorisk
    Ingen integration af opkrævninger til medlemmer, uden medlemmer.
  • Grupper
    Udover det primære medlemsskab kan man være medlem af en eller flere grupper. Grupperne kan have forskellige medlemstyper, med forskelligt kontingent. Kontingentet for grupperne kommer automatisk med på den primære faktura til medlemmet.