Komponent: Aktivitetskalender

kr. 25 pr. kalender

Aktivitetskalender

Opret aktiviteter og lad medlemmerne tilmelde sig online. Aktiviteterne kan opdeles i flere grupper med hver deres ansvarlige. Mulighed for at notificere medlemmer hvis der er ændringer i planen (sms eller e-mail). Visning som kalender eller liste. Mulighed for at tilknytte referater og billeder fra events efter de er afholdt.

Valgfrie tilkøbsmuligheder:

• Individuel administrator styring
    En mere finkornet adgangskontrol som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke aktivitetsgrupper.

• E-maillister
    Mulighed for at sende invitation til alle abonnenter på et nyhedsbrev. Invitationen indeholder direkte link til tilmelding. Hvis medlemslisten er valgt behøver medlemmet ikke at logge ind for at tilmelde sig.
  • Medlemslogin
    Medlemmer kan tilmelde sig aktiviteter med et "klik", og se historikken over tidligere tilmeldinger.
  • Webshop
    Aktiviteter der koster penge kan betales via webshoppen. Kombineret med medlemslogin og "gem kort" er der kun få klik fra tilmelding til betalingen er gennemført, og tilmeldingslisten er opdateret med flueben udfor "betalt".
  • Hjemmeside
    Automatisk visning af aktiviteter på hjemmesiden, med tilmeldingslink udfor de aktiviteter der er åbne for alle.
  • Medlemsblad
    Alle aktiviteter kan eksporteres til kommende nummer eksporteres i XML format, så det nemt kan opsættes i fx Adobe InDesign.
  • REST API
    Adgang til aktiviteter via API gør det nemt at integrere dem i eksisterende hjemmesider.